Trash is Fun
Embark on an unforgettable journey around the world in an eco-adventure specially designed for 1-4 players with co-op support. You will play as different mutated animals: duck, owl, squirrel, hedgehog, etc. After the apocalypse due to global warming, the characters realized that to survive, they would have to gather in a team and sort and recycle garbage. Trash is Fun offers exciting graphics, combining a harsh post-apocalypse theme with a bright stylized style. The soundtrack, featuring a blend of electronic beats and environmental sounds, enhances the overall experience, pulling you deeper into the post-apocalyptic universe. Beyond entertainment, the game aims to inspire real-world action. Through in-game tips and fun facts, players learn about responsible waste management, creating a positive impact both inside and outside the gaming world. Join the movement, and together, let's turn trash into treasures while having a blast in Trash is Fun!