Toucan Toolbox Bundle
Take a toucan out to see the seas, but don't go unprepared - pack some hardwearing Ruffian Sea Dog gear for the journey, and an excitable emote too! The Toucan Toolbox Bundle contains a Brightbill Toucan pet, the Ruffian Sea Dog Sails, Cutlass, Blunderbuss, Banjo, Drum, Eyepatch, Pegleg, Jacket and Trousers, the Jolly Jiggle Emote, 550 Ancient Coins and a bonus of 10,000 gold to spend in the Outpost shops.