Total War: WARHAMMER II - The Warden & The Paunch
The Warden & The Paunch DLC Pack is playable in the Eye of the Vortex, Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II), and Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III). The Warden & the Paunch Lords Pack introduces two new playable Legendary Lords to Total War: WARHAMMER II. Embark on new campaigns as Grom the Paunch (Greenskins) and Eltharion (High Elves), each of whom has access to unique new Lord and Hero archetypes, battlefield units, campaign objectives and mechanics, and much more. This Lords Pack also introduces six new Regiments of Renown: elite variants of existing Greenskin and High Elf units with enhanced stats, unique powers and combat abilities.