Torn Away
Torn Away is an interactive story with a unique blend of adventure games, side-scrollers, and cinematic first-person levels Experience the tragedy of World War II through the eyes of a child and survive without losing your humanity in this war-torn world, where only the strongest prevail. Asya is ten years old. She wants to sail paper ships down the stream, play in the backyard with her friends all day and hurry home in the evening when Mom calls for dinner. But Europe is engulfed in flames of World War II. Millions of people are taken away for forced labor in Germany. Asya and her mother also find themselves among the Osterbaiters. After several unbearable months in a labor camp, Asya manages to escape. Her only destination — home. Cross all of Germany and Poland to get to the homeland and help Asya reunite with her family.