Toree's 3D Platformer Collection
Toree and his friends invite you to jump through four colourful and varied 3d platformer games. Toree's 3D Platformer Collection includes the following four titles: Toree 3D (incl. Toree Jumbled Jam extra levels), Toree 2 (incl. winter-themed extra levels), Macbat 64 and Regina & Mac. These four games represent a variety of playstyles from arcade-style high speed platforming in Toree 2 to precise collection-based platforming in Regina & Mac.