Tinykin
Milo arrives on Earth to find that he's way too small, everybody's gone and a day hasn't passed since 1991! Team up with the mysterious tinykin and use their unique powers to create ladders, bridges, explosions and a lot more! Find a way home through a sprawling ant-sized metropolis, and unravel Earth's biggest mystery! -Explore cities of ants, beetles and other insects built inside of a giant house -Meet characters everywhere you go and learn their stories and history -Catch over a hundred tinykin in each city, and use their special abilities to climb higher, break down doors and solve the city's problems! -Skateboard around on Milo's tiny soap-board! Jump, grind and hover around the house -Collect upgrades to improve Milo's bubble-pack, build out the Ardwin Museum and complete Ridmi's mysterious machine!