Tiny Tales: Heart of the Forest (Xbox Version)
Welcome to the kingdom of Brie: the tiniest land in the world ruled by the mouse king Oliver. Hidden deep in the foliage of the forest, between the blades of grass and mushrooms, there's a place where tiny people coexist with animals. Our little hero Max suddenly interrupts the search for his father when he is called home to help his mother save his childhood home. His only hope is to win a prize in a tournament, but as it turns out this is just the beginning of an epic adventure. Can he become a champion of the kingdom and discover the reason for a deadly drought that endangers everyone? Help Max to unravel mysteries, find clues in hidden objects and defeat all puzzles that stand in his path. Follow the tiny man on an dangerous quest to discover a well-kept secret which, if revealed, could shake the very foundation of the kingdom of Brie. Become the hero and write your own chapter in Tiny Tales: Heart of the Forest.