Tic Tac Toe
The Tic Tac Toe game! Simple, quick, funny! - Party mode with two local players 👥 - Three difficulty levels: * easy: the game plays (almost) randomly; * medium: the game knows some strategy; * hard: the game knows almost all best strategies (but you can win with some tricks, and sometime it makes mistakes). You can play with one or two gamepads against another local player 🎮 🎮. This game supports Narrator, speech synthesizer, high contrast mode and keyboard navigation for a better accessibility.