THPS5 Xbox Exclusive Pack
Xbox Exclusive – Purchase on Xbox Store & receive exclusive character heads for use in game. Features Sunset Overdrive, Cuphead, & Mugman character heads! Character heads will be available once the game releases by navigating to the Add-ons section in the Xbox Store and downloading the THPS5 Xbox Exclusive Pack.