Get the Hunting Starter Pack to take your hunting experience to the next level! THIS PACK CONTAINS Bloodhound: This efficient and loyal sidekick can pick up blood trails in the thickest of brush with ease. Modern Rifle Pack: Whether you're hunting small game or fierce apex predators, these versatile semi-automatic rifles have all the firepower you need. Silver Ridge Peaks: Hunt diverse wildlife in the heart of the Southern Rocky Mountains. Elks, deer, bisons, but also mountain lions and black bear!