The Walking Dead: Season 2, Ep.3, In Harm's Way
Captured, bloody and beaten; Clementine and her group learn what it’s like to live under the heel of a leader whose intelligence is rivaled only by his propensity for brutal violence. With escape being a priority, Clem is forced to make hard-hitting decisions in this episode.