The Park
Set in a creepy amusement park hiding a dark and sinister secret, The Park is a one to two hour long first-person psychological horror experience focusing on intense storytelling and exploration instead of combat and action. A day at the park... a lost teddy bear... a missing child. As the sun sets over Atlantic Island Park, you must explore its dilapidated rides in search of your son, Callum. As darkness falls, you will experience panic and paranoia through a narrative written by a team of award winning storytellers. - Explore Atlantic Island Park and step onto rides such as the Ferris Wheel, the Bumper Cars and the Rollercoaster just beware, some of them have a life of their own. - Enter the mind of Lorraine, a woman facing a parent's worst nightmare, and unravel her story as well as the dark and tragic history of the park. - Call out for Callum, and interact with the environment around you while examining clues and listening to Lorraine's own inner voice as the game progresses.