The Medium
You are Marianne, a medium haunted by visions you cannot explain. Drawn to an abandoned communist-era resort, you set out to uncover the origins of your powers and solve the mystery that has followed you your entire life. Your gift allows you to interact with two worlds simultaneously. The physical realm shows you the remnants of what once was, while the spirit world reveals what lies beneath the surface: hidden truths, lingering emotions, and horrors born from tragedy. As you walk between these realities, you will use your abilities to investigate, solve puzzles, and protect yourself from threats that only someone like you can perceive. In this haunting tale brought to you by the masters of horror at Bloober Team, every step forward brings you closer to the heart of a story shaped by trauma, sorrow and the echoes of the past.