The Knightling - Deluxe Edition
The Knightling - Deluxe Edition contains the contents of the base game and the Deluxe Edition Upgrade, which contains: Golden Colors for the Knightling and Magnus Gallivant around Clesseia with a regality only matched by the Queen herself! With both a golden coloring for the Knightling and a golden coating for Magnustego, you’ll wear a look only for the most loyal and prestigious of knightlings! Adds one color and one coating to the default 11 colors and 11 coatings in the base game. Albamare Colors for the Knightling and Magnus Don an outfit and shield coating inspired by a faraway land only where evolution progressed differently so that creatures and animals advanced over humans. Though faraway, these colors do come with a nice smell of PINEy freshness. Adds one color and one coating to the default 11 colors and 11 coatings in the base game. Lantern Ribbon Cosmetic for The Knightling Help light the way through the night and in dark crypts with a new lengthy ribbon tied with two small and round lanterns. Adds one ribbon to the default 6 ribbons in the base game.