The Jackbox Naughty and Nice Bundle
Whether your group is feeling smart or feeling sassy, The Jackbox Naughty and Nice Bundle is here to save your game night! Feeling Nice? The Jackbox Survey Scramble is a hilarious survey-based quiz game fit for your whole family! Taking real survey answers from real people around the globe, The Jackbox Survey Scramble is constantly changing based on answers submitted from other players, including you! Multiple game modes allow for different ways to play the game and involve both individual or team-based competition. The base game is best suited for ages 13 and up. Turn on family-friendly mode to appeal to an even wider age range. Feeling Naughty? The Jackbox Naughty Pack is a threesome of fun intended for ages 17 and up. This pack includes: The social deduction game, Fakin’ It All Night Long. In Fakin’ It All Night Long, everyone gets a secret task except the Faker, who tries to blend in. Figure out which of your friends is the best liar! Choose between same room or remote play modes, depending on your setting. The titillating drawing game for terrible artists, Dirty Drawful. In Dirty Drawful, players are given wild prompts and must do their best to draw them. Then, everyone takes turns trying to figure out the real prompt before the truth is revealed. The not-so-serious and oh-so-sexy presentation game, Let Me Finish. In Let Me Finish, players must take a stance on questions like, “Where is the mailbox’s butt?” or “How does this avocado get aroused?” Choose between Quick Mode or Debate Mode to customize your play. Play with your phone or tablet — no special controller required. The Jackbox Naughty and Nice Bundle supports anywhere from 2 to10 players and up to 10,000 audience members who can influence the outcome or award bonus likes. The Jackbox Naughty and Nice Bundle is here to delight both the devil and angel on your shoulder! Who will you listen to first?