The First Descendant Beta
'The First Descendant' is a next-gen, cross-platform, third-person looter shooter powered by Unreal Engine 5. Players take on the role of a Descendant and fight against invaders for the survival of humanity. Each Descendant has a unique concept and combat style, and you can take on a variety of missions both solo and in co-op. In co-op play with up to 4 players you can experience raids against giant bosses, and intense team play with various gimmicks and Part Destruction for each boss. BE THE FIRST DESCENDANT!