The Escapists: Supermax Edition
The Escapists Supermax Edition bundle files through the bars and digs to freedom to smuggle the award-winning prison escape game and all the additional premium content past the guards in this definitive Escapists experience! The Escapists is an award winning prison break simulation that provides players the opportunity of experiencing a light-hearted insight into everyday prison life. Master the routine, plan your strategy then execute your Escape. This bundle includes the original game plus all the following content: ‘Duct Tapes Are Forever’ transports The Escapists to the secret world of spies, evil villains and tuxedos. 'Escape Team' sees four characters locked in a military prison for crimes they did not commit. ‘Alcatraz' tasks you with escaping from one of the most famous prisons in the world. Many have tried. Few have succeeded! As an elf in ‘Santa’s Sweatshop’, sick and tired of bad working conditions and rubbish pay, you decide to hit Santa where it hurts and escape!