TEKKEN 8 - Kunimitsu
The Enchanted Thief Kunimitsu the Second is joining the fight! While posing undercover as a student at Mishima Polytechnical School, Kunimitsu digs for information on the Mishima Zaibatsu and establishes a precious alliance with Reina. After decoding an ancient document, Kunimitsu's path leads her to obtain Kuatatou, nine cursed blades that contain evil spirits. To steal the Cursed Blade from her mother's sworn enemy, Yoshimitsu, Kunimitsu throws herself into the fray, equipped with new, powerful techniques. "Please hold on a little longer, Mother. The Cursed Blade Yoshimitsu is mine for the taking." Content: - Kunimitsu as a playable character *Bundles which include the above content are also available. Be careful of duplicate purchases.