Tech Glitch
Now with Singleplayer Puzzle Mode! An old school couch multiplayer game. Get your friends and compete against each other. Multiple game modes? Check. Many maps? Check. Power-Ups! Check. This old school local multiplayer game will not forgive you for any mistakes. Nothing is decided until the clocks stop ticking. You can always flip the tables and win spectacularly. Try a variety of logical puzzles in the new puzzle mode, or create your own puzzle in the built-in puzzle editor.