Teardown: Löckelle Motor Park
Diligently maintained and run by a group of local motorsport aficionados, Löckelle Motor Park’s event days are full of people eating hot dogs, admiring cars and spectating death-defying maneuvers on the trials track. It has seen a recent spike in popularity, requiring people to buy tickets in advance, due to the heated rivalry between two monster trucks – Fiery Frances and Toxic Tony.