Table Flip Simulator
This physics-based puzzler turns everyday frustration into cathartic destruction as you throw, smash, and flip tables through levels inspired by modern life. Your adventure begins with a bad day at work, when your boss demands you work overtime on your birthday, and escalates into a heroic journey to become the President of the most powerful nation on Earth: Antarctica. Wreck the world to unlock dozens of costumes and new playable levels. Make coffee as a barista, survive teaching a class of high school students, and prove your throwing mastery in ridiculous boss battles where you can tussle with a college professor. Each imaginative level encourages experimentation, creative destruction to rack up points, all alongside a cast of quirky characters. Want to crank the chaos even higher? Build your own fully destructible stages with the in-game level editor. Turn real-life frustrations into unhinged playgrounds of destruction! Then share your masterpieces online for other players to play. Features: ● Flip tables, throw objects, and enjoy the consequences. ● Unlock costumes to create your own custom flipper. ● Battle memorable bosses that are both silly and epic. ● Chase high scores across a huge variety of stages. ● Solve optional objectives to unlock bonus levels. ● Explore retro-cool visuals and knock out over 200 characters. ● Build fully destructible levels with the in-game editor. ● Share your creations online and play levels made by other players. ● Did we mention smashing things?