SWORN - Monk Cosmetic Pack
Harness the divine with the Monk Pack’s four distinctive weapon skins — Morningstar Mace, Alchemist’s Staff, Sacred Tome, and the sinister Demon Chime. The Heretic Outfit marks you as a renegade monk who defies tradition. o Monk Cosmetic o Heretic Outfit - The garb of a heretic, a monk that abandoned the Fae Council to follow Morgan o Mace cosmetic o Morningstar Mace - A spiked mace, made for crushing armor. o Magic Staff cosmetic o Alchemist’s Staff - A staff of dark divination reforged for clerical use. o Tome cosmetic o Sacred Tome - A divine book with power flowing from every page. o Chime cosmetic o Demon Chime - A bell with a ring that sends dark sensations through its victims.