Supporter Pack: Pioneer Bundle
Support the continued development of Lightyear Frontier with this optional DLC and get some in-game cosmetic goodies in return! The Pioneer Bundle includes the following: 1 Alternate Mech Skin: Show off your free spirit with a custom Pioneers’ League skin for your mech! 1 Alternate Homestead: A cozy tent for those who want to keep the camping mood as they establish their presence in the frontier. Additional decorations: a telescope, a map table, and a foldable camping chair. These decorations will help show off your explorative spirit! This pack will only be available during Early Access/ Game Preview.