Super Ultimate Pack
Unlock the Super Ultimate Pack and pick your perk with seven exclusive Stick of Truth costumes that come equipped with special abilities. Suit up as the Necromancer Sorcerer to increase your fire damage, earn extra gold by equipping the Rogue Assassin outfit, deal extra weapon damage with the Ranger Elf costume, or raise your defense with the Holy Defender outfit. Push your role playing skills to the limit with Superhero, Samurai and Spaceman outfits.