Super Tournament Mode
Put your skills to the test in this brand new mode! Players can choose between 4 player and 8 player tournaments. Tournament organizers can also record all matches automatically! Arcade Fight Request also allows you to enter tournaments to take on all comers, or you can invite your friends and create your own private tournament!