Sunny
An ace pilot and Engineer, Sunny used to run with Abe and Parnell before coming to Shear. Her devastating Mininuke Grenade Launcher gives her eternal optimism entering every battle. While she packs a big punch, her Shield Drones and Jetpack Booster give her team the edge they need.