Sugarbound 1 + 2 Pack
This bundle contains all versions of both Sugarbound and Sugarbound 2. Game 1: Sugarbound The human kingdom is facing a severe food shortage, and the only way to survive is by defeating monsters from a mythical land known as Sugarbound. However, only a master pâtissière can transform these defeated monsters into edible food! Chloé Fondant is humanity’s only hope for survival — and for enjoying delicious cakes. Sugarbound is a 2D adventure platformer with a charming retro art style, where you explore a land made entirely of pastries, sweets, and all kinds of food. Jump on enemies’ heads to turn their ingredients into edible treats, collect as much food as possible, and save the human world. Bounce on donuts, climb cakes, and reach the end of each stage as you journey toward the final goal. Game 2: Sugarbound 2 The human kingdom’s food shortage crisis was resolved thanks to the efforts of the master pâtissière Chloé Fondant, but the food was so delicious that a new crisis has emerged! With all food reserves empty once again, Chloé must return to Sugarbound to search for delicious — and this time, healthier — ingredients and foods. Sugarbound 2 is the sequel to Sugarbound, a charming retro pixel art 2D platformer where players defeat food monsters and gather ingredients to bring back to the kingdom. In the first game, enemies were defeated by jumping on them, but now Chloé Fondant comes prepared with an arsenal of cooking utensils as weapons, each offering its own unique strategy for victory.