Submarine Attack 3D
The legendary game is now in 3D graphics! Navigate your submarine around the globe through dangerous levels. Encounter, engage and attack enemy strategic submarines, corvettes and heavy missile cruisers using a variety of weaponry. From the air the enemy naval vessels are aided by helicopters and jet fighters that you must overcome as well, while carefully avoiding the minefield quickly building up around you in the ocean deep.