Strange Brigade Deluxe Edition
Upgrade your Strange Brigade experience with the DELUXE EDITION, which includes the game, the Season Pass, and the Secret Service Weapons Pack! The Season Pass will include brand new campaign missions, playable characters, character skins, weapons, weapon skins + much more! Seteki the Witch Queen has risen once again, and only one troop of daring heroes can stand against her fearsome army of mummified monstrosities: The Strange Brigade! Explore remarkable ruins, solve perilous puzzles and uncover tantalising treasure while blasting your way through an array of undead enemies in thrilling third-person action that’s certain to bring out your inner adventurer! Hunt the foul Seteki through a rip-roaring campaign filled with dangerous dig sites, prodigious pyramids and crumbling caves packed with bountiful foes to send back to the afterlife. Explore alone or team up in 2-4 player online co-op!