Stranded: Alien Dawn Early Adopter Bonus
Purchase Stranded: Alien Dawn now to receive the early adopter bonus content: Wooden Planks, a new material which can be used for the construction of floors, walls, doors, roofs and rooms. An alternate model for the emergency landing pod at the start of the scenario.