Storm Chaser Starter Pack - Avatar: Frontiers of Pandora
The Storm Chaser Starter Pack includes a cosmetic bioluminescent banshee paint override, character set, weapon set and 4,600 tokens to unlock new gear, weapons, banshee gear, and more! - The banshee paint override features a beautiful bioluminescent pattern that glows in the dark. - The character set includes a cosmetic head gear, arm gear, leg gear, torso gear, and waist gear. - The weapon set includes a cosmetic weapon pattern and weapon decal. This pack contains virtual currency for in-game use only. The Starter Pack can only be purchased once per user account and platform. Base game required to use Starter Pack.