Not all those who wander are lost! Heed the call of Distant Stars and journey into the great unknown in this new discovery-themed story pack. The Distant Stars Story Pack includes: ANSWER THE CALL: Hidden traces of an ancient galaxy network seem to be hidden behind a tantalizingly sealed path to a constellation outside our galaxy. What’s out there? ANOMALY DETECTED: Dozens of new events and anomalies for your scientists to observe and analyze. GIANT LEAP FOR MANKIND: Discover and plot unexplored unique solar systems to gain technology, resources, and valuable worlds to colonize as you build out your galactic empire. IT’S A BIRD, IT’S A PLANE: a number of unique gargantuan creatures that exist and thrive in the vacuum of space. But approach with caution, these may not be gentle giants.