星之翼(Starward)
Starward Version 3.2 has arrived! A brand-new collaboration begins, alongside the Ruin Treasure Hunt event, and Ether's new swimsuit skin! Unlock the new character "Binary Star" Reah and Phoebe's new Season Pass swimsuit skin "Adventure to Seaside" ! Starward is a 3D fighting game that integrates mecha girls and classic GVG combat gameplay, with 1V1 and 2V2 mode as the core gameplay. In Starward, players can control mecha girls with distinct personalities and different combat styles, and experience three-dimensional combat experiences beyond the ground. Classic GVG-like Gameplay Starward faithfully recreates the GVG gameplay that has been popular in Japanese arcade halls for over a decade. It includes actions such as Beam Rifle, Machine Gun, Charge Shoot, fighting, blocking, stepping, dashing, allowing you to quickly showcase your skill level. The Starward experience spans across three distinct game modes featuring 2V2, 1V1 and Arcade gameplay. PvP is the main, featuring fast-paced battles lasting about 3 minutes per match. Mecha Girls VERSUS All characters are mecha girls, skilled in close-range fighting or long-range shooting. You can choose characters like Aliz, SkySaber, XiaoLing to play as vanguards; or characters like Elfin, Cavalry, Hikari to play as rearguards. Each character has its unique design, such as Chinese style, elves, witches, fully armed mecha girls, and more. The COST System The character's combat power "COST" is divided into four categories: 3.0/2.5/2.0/1.5. You need to allocate the "COST" of the team to achieve the most reasonable configuration.