StarLightRiders: HyperJump
Blast swarms of enemies and charge your warp drives in retro shoot’em up style! Defend Earth in this fast-paced arcade shooter! Take command of the HyperJump ships and blast through swarms of alien invaders. Charge your warp engines by collecting reactors—but beware, the enemy strikes back harder the stronger you become! Switch shot types on the fly, unleash screen-clearing bombs, and chain combos for maximum destruction. Face off against epic bosses in intense vertical-scrolling action, all driven by light narrative transmissions. StarLightRiders: HyperJump delivers classic arcade thrills with a modern edge!