S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl — Pre-Order DLC - Xbox Edition
This is the add-on pack to the base version of S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, containing the Pre-order bonuses.