Squigly
This undead songstress, revived by the power of the Skullheart, expands the Skullgirls Encore roster and comes with her own story mode and full tutorials! Thanks to the incredible support of Skullgirls’ fans, Squigly is the first of 5 additional characters funded by Lab Zero’s Indiegogo campaign to be added to Skullgirls Encore. Squigly boasts unique special moves and the same stunning, feature-quality animation and great gameplay you've come to expect from Skullgirls and Lab Zero Games!