Spy Drops
Experience retro 3D stealth action with modern effects, randomly generated missions, modern equipment, and local multiplayer! As a member of the counter terrorist Spy Drops team, you are tasked with neutralizing a threat that could plunge the world into digital darkness, while you unknowingly get tangled in a deeper conspiracy. Dropped behind enemy lines, your covert ops are to infiltrate infrastructure and undertake secret ops. While onsite you also need to make use of the Dream Catcher to extract intel from the minds of soldiers to discover the location of the next targets. Missions are randomly generated producing a tense gameplay experience as you never know what is around the next corner. Everyone's game will be different. You'll explore enemy bases room-by-room, choosing how to tackle each one, navigating past enemies who can see your shadow and hear your footsteps. You can dodge, hack or shot cameras, sneak past or knock out guards, scout the area with a drone, hide in lockers, or even wear sponge boots to move around quieter. You're free to choose which equipment you take on each mission, choosing from drones, hacking devices, explosives, night vision googles and many more. Varying times of day and weather conditions can be a hindrance or provide cover, so you'll need to equip accordingly. New equipment and weapons are researched and added as the game progresses. Take on a friend in local head-to-head multiplayer with Spy against Spy! Jump into random missions outside the main story and push your skills to the limit. Your times in this mode will upload to the global leaderboards, where you can battle for the top spot against players all over the world.