Spot Stories Bundle
Discover the complete Spot Stories series in one cozy bundle! Spot Stories Bundle brings together Spot Stories Vol. 1, Vol. 2, and Vol. 3, giving you all 96 levels and 480 hidden differences from the entire series. In every scene, two images appear side by side with 5 differences waiting to be discovered. Look closely, take your time, and enjoy the satisfying feeling of noticing the small details that make each picture unique. Play through the complete series at your own pace for a calm and relaxing solo experience, or invite a friend or family member to join the search in local multiplayer. In a genre usually designed around playing alone, searching together adds a completely different kind of fun. Race to spot a difference first, help each other with particularly tricky details, and share the surprise and laughter when something that seemed impossible to find was right in front of you all along. From the first scene of Vol. 1 to the final discoveries of Vol. 3, Spot Stories Bundle brings the entire series together in one package. With 96 levels, 480 differences, and three complete games to enjoy, Spot Stories Bundle is the perfect way to relax, look a little closer, and experience everything the series has to offer. Can you spot them all?