Splitgate 2 - Aeros Founder's Pack
Become a Splitgate 2 founder and unlock exclusive weapon cosmetics, character cosmetics, and more! The Splitgate 2 Aeros Founder's Pack includes cosmetics for the Aeros faction, including the Platinum Bolt, Platinum Dart, and Platinum Sprinter Skin. There are also an additional two Platinum weapon skins. This Founder's pack also grants 1000 Splitcoin. See you in the arena!