Splitgate 2 - Aces Founder's Pack
Become a Splitgate 2 founder and unlock exclusive weapon cosmetics, character cosmetics, and more! The Splitgate 2 Aces Founder's Pack includes all cosmetics for each faction, including the Platinum Bolt, Platinum Dart, and Platinum Sprinter Skin. There are 18 character and weapon skins in total. This founder's pack also grants 2000 Splitcoin. See you in the arena!