Space Hulk: Tactics: Customisation Pack
Customise your Space Hulk: Tactics units and expand your game experience with the Customisation Pack. This DLC includes: - Unique colours and badges from Successor Chapters of the Blood Angels, Dark Angels and Ultramarines. - Unique colours and badges from Heresy-era Space Wolf Terminators, or those belonging to Bran Redmaw’s Great Company.