Space Engineers: Frostbite Pack
The Space Engineers - Frostbite includes: the Frostbite Scenario, the Antenna Dish, the Dead Engineers, the Gate, the Offset door, the Frozen Armor Skin, the I'm Cold Emote and the Check Wrist Emote. This content is not pay to win and the owner of the package has no advantage against other players. If you decide not to purchase the Frostbite Pack, but you want to play with friends or other players who did buy the Frostbite Pack, you will still be able to join a multiplayer game or server with them and enjoy the game. Frostbite Scenario You are a member of a salvage crew, which has been tasked by a mysterious client to acquire something extremely valuable (yet unknown) on Triton. Play solo or with up to four players; explore this moon’s frigid landscape and remarkable architecture, and overcome numerous engineering challenges as you uncover this world’s secrets. Please note, the Frostbite Scenario is in English only. Antenna Dish An impressive Antenna Dish used for sending signals across the stars. Dead Engineers Six new unique poses for Space Engineer corpses. They can store loot in their backpacks. Gate A massive gate that can be used to enhance your ships, vehicles and buildings. Offset Door The perfect block to complement your creations. Frozen Armor Skin A chillingly beautiful skin that can be used to give blocks a frigid appearance. I'm Cold Emote Express to your fellow engineers if you start to struggle in the brutal unforgiving environment of Triton. Check Wrist Emote Indicate you are analysing some newly received data with this character animation.