Space Engineers: Anniversary Pack
Space Engineers: Anniversary Pack includes 3 exclusive suit skins: Party Tuxedo Suit Skin, Ghost Suit Skin, and Veteran Suit Skin. Available until January 5th 2024, 5PM UTC Party Tuxedo Suit Character Skin Dress to impress with the Party Tuxedo Suit for your astronaut and celebrate in style! Ghost Character Skin Get into the Halloween spirit with the Ghost Character Skin - haunt the cosmos as a spectral presence! Veteran Character Skin Show your experience and dedication with the returning Veteran Skin - wear your hard-earned stripes and command respect among the stars.