SOULCALIBUR VI - DLC13: Hwang
Purchasing this add-on unlocks Hwang as a playable character in the main game of SOULCALIBUR VI, as well as an exclusive story for Hwang in Soul Chronicle. The secret royal blademaster Hwang joins the fray, rounding out Season Pass 2 in his first appearance since SOULCALIBUR III! Take down the servants of evil using Hwang's patented sword techniques and nimble kicks, as well as powerful new "lifeforce techniques"! DLC Content: - Hwang as a playable character - Additional story of Hwang in "STORY: Soul Chronicle" - Additional items for use in Character Creation (11 total) - Additional weapons (7 total) - Additional titles (4 total) - Additional battle comments (2 total)