SOS OPS! - TRIALS
Welcome to SOS OPS: Trials – the most exciting addition to your favorite game! Get ready for endless adventures, because you are waiting for mind-blowing challenges that will make you scream with delight. Are you ready? Then let's go to the obstacle course! Immerse yourself in a world where every obstacle is a mini-show. Here you will find the most unexpected challenges, from the ridiculous to the completely ridiculous. Jump, dodge, slide and roll – you have to show all your dexterity and ingenuity to overcome them all. Compete with your friends and prove who is the most dexterous and brave of you. SOS OPS: Trials is waiting for its heroes!