Solstice Chronicles: MIA
In a dead colony, a corporate marine is left far behind enemy lines. With an unlikely help of an insurgent drone, he faces the battle for survival against an army of murderous, mindless mutants... and worse things. Use the friendly drone for game-changing abilities. Survive waves, upgrade, and uncover the mystery in this cooperative, action-packed 2-player twin-stick shooter experience.