Sokomonster (Windows)
Sokomonster is a thrilling puzzle game where chaos and strategy collide. You play as a powerful monster invading a city, tasked with destroying buildings by pushing cars into them. Progress through 30 uniquely designed levels, each filled with new challenges and obstacles that test your wits and destructive skills! Welcome to the world of Sokomonster! In this urban battlefield, you’ll navigate streets packed with cars, planning each move to maximize destruction. With every building you level, you come closer to conquering the city. But beware—levels become more complex, and only the most strategic monster will reign supreme. Can you crush the city’s defenses and complete all stages? - 30 handcrafted levels with escalating difficulty. - Challenging puzzles that require careful planning and strategy. - Destruction-based gameplay—unleash your inner monster and demolish everything in your path. - Easy to learn, master the path of destruction!