SlimeFlip (Xbox One)
Help a little slime monster that got stuck inside dangerous dungeon reach the ending, where the exit back to the forest can be found. Choose between walking on the floor or on the ceiling and use that to your advantage to avoid traps and obstacles blocking your way.