SlimeFlip + Shroomageddon Pack
This is a bundle with 2 games from Synnergy Circle Games that are releasing on the same day. Game 1: SlimeFlip Help a little slime monster that got stuck inside dangerous dungeon reach the ending, where the exit back to the forest can be found. Choose between walking on the floor or on the ceiling and use that to your advantage to avoid traps and obstacles blocking your way. Game 2: Shroomageddon In Shroomageddon, size is power. Collect coins and power-shrooms to grow, tower over your enemies, and smash through a chaotic world where only the biggest survive. Shrink, and you’re prey. Grow, and you bring despair to your enemies and hope to your allies!