Slim
Slim may look like an experiment gone wrong, but his insect humanoid DNA is genetic engineering at its finest. Armed with a Leech Gun, Healing Drones, and a Spore Cloud Launcher, Slim is a medic designed for combat. When you need someone to deal damage and keep your heart pumping, you call on Slim.